Social Selling Coach
Met persoonlijke aandacht en enthousiasme aan de slag met social media

Linkedin Basis training

Het verkoopproces is de afgelopen jaren flink veranderd, klanten oriënteren zich steeds meer online. Zowel in de particulieren als in de zakelijke markt oriënteren klanten zich eerst online voor dat ze contact hebben met de verkopende partij. Naast een goede website worden social media platformen een steeds belangrijkere informatiebron. In de zakelijke markt is Linkedin hiervoor het belangrijkste platform. Er is geen land in de wereld als Nederland met zo’n hoog percentage Linkedin gebruikers. 





Opbouw programma:

In deze training gaan we aan de slag met de belangrijkste onderdelen voor een goede eerste indruk op Linkedin en zorgen we voor de optimale vindbaar- en zichtbaarheid op dit platform. De volgende onderdelen komen aan bod:

  • Onze huidige vindbaar- en zichtbaarheid op Linkedin
  • Linkedin als social media platform
  • Linkedin profiel scan
  • Hoe maak ik een optimaal Linkedin profiel
  • Waar vind ik relevante "haakjes" voor het leggen van (nieuwe) contacten
  • Engagement, hoe werkt dit op Linkedin
  • Hoe deel ik relevante content op Linkedin
  • De belangrijkste do's en don't op Linkedin


 

Meer weten over de Linkedin Basis training?

 

Vraag dan hier vrijblijvend meer informatie aan: