Account Based Marketing is een gerichte manier om in B2B de juiste doelgroep te bereiken. Afhankelijk van de doelgroep en de gemiddelde orderwaarde kan deze aanpak zich heel specifiek richten op een klein aantal bedrijven of op een bredere groep, zoals een specifieke sector.
LinkedIn is in veel Account Based Marketing strategieën een primair kanaal. Het platform biedt een helder beeld van de DMU (Decision Making Unit) binnen de organisaties die je wilt bereiken. Hierdoor kun je veel gerichter content ontwikkelen, relaties opbouwen en contactmomenten plannen die aansluiten op de behoeften en uitdagingen van jouw ideale klant.
Met een doordachte combinatie van gerichte targeting, relevante content en consistente interactie creëer je een schaalbare en effectieve aanpak waarmee je stap voor stap dichter bij de juiste beslissers komt.
Social Selling Coach is de expert op het gebied van Account Based Marketing via LinkedIn. We beschikken over bewezen aanpakken en succesvolle cases die we de afgelopen jaren hebben mogen ontwikkelen en begeleiden. Ben je benieuwd hoe een gerichte ABM strategie eruit kan zien voor jouw organisatie? Social Selling Coach helpt bij het bedenken, opzetten en uitvoeren van een aanpak die impact maakt en aansluit bij jullie commerciële doelen.
Meer weten over de kansen en mogelijkheden van Account Based Marketing via LinkedIn?

