LinkedIn is wereldwijd het grootste zakelijke socialemediaplatform. Een ideale plek voor organisaties om zichtbaarheid te vergroten en hun doelgroep te bereiken. Bijvoorbeeld voor het vergroten van de naamsbekendheid, het creëren van commerciële kansen of het werven van nieuwe medewerkers.
Een zeer effectieve manier voor organisaties om hun doelgroep te bereiken, is het gebruik van advertenties op LinkedIn. Maar hoe pak je dat aan? Hoe zorg je voor de juiste resultaten zonder enorme hoge kosten?
Wat leer je in deze training:
1: Wat de voor- en nadelen zijn van het gebruik van LinkedIn-advertenties
2: Het inrichten van een campagne
3: Het stellen van de juiste doelen
4: Het targeten van de juiste doelgroep
5: Vaststellen van budget en doelkosten
6: Welke boodschap en content je nodig hebt
7: Rapportage en voortgang/resultaten meten
7: De belangrijkste do’s en don’ts en begrippen
Voor wie is deze training:
Marketing professionals die meer willen leren en profiteren van de mogelijkheden om hun doelen te bereiken door te adverteren op LinkedIn.